Milanote – organiser dine ideer

Nyheder fra IT verdenen
Besvar
nyheder
Indlæg: 6796
Tilmeldt: tirs sep 22, 2020 3:13 pm

Milanote – organiser dine ideer

Indlæg af nyheder »

BilledeOfte støder vi ind i situationer, hvor mange af os tænker: – Hov, det er da en god ide – den skal jeg lige gemme. Og det kan være mange input, der pludselig rammer os. Det kan være udkast til en ny hjemmeside, det kan være en tegning af det perfekte spisebord, det kan være en enkelt note om en samtale, det kan være en to do-liste (indkøbsseddel) eller et billede man faldt over på nettet, som man lige skal gemme til senere brug. Hvor gør man af alle disse ting? Dette r jo vidt forskellige elementer, som man skal have styr på, og hvis du eksempelvis gemmer mange input i din kalender, kommer den sikkert hurtigt til kort. Jeg faldt ved et tilfælde over Milanote, som er et spændende værktøj til de kreative sjæle, der render rundt derude. Til de kreative sjæle Det gælder for eksempel kreative direktører (jo, de findes faktisk), filmskabere, musikere, gamerproducenter, fotografer og folk i marketingbranchen. Der findes et hav af mennesker, som kunne have brug for et sted som Milanote. Værktøjet er en slags opslagstavle, hvor du selv bygger indholdet op – alt efter hvad du har brug for. Og hvad kan du så føje til Milanotes opslagstavle eller kreative board, om du vil? Jo, det er supernemt at trække forskellige elementer ind på tavlen. Du kan slåedes vælge imellem noter, links, to-do lister, streger, buer og pile, kolonner, kommentarer, billeder og filer. Ubegrænset plads til fair pris Herved kan du altså skabe små ”rum”, hvor alle dine gode tanker samles til én helhed. Hvis du nu har en ide om at starte selvstændig virksomhed op, kan du lynhurtigt starte dit lille værksted op: grundide, liste over marketing-tiltag, hjemmesideadresser der skal tjekkes ud, diagrammer med ups and downs, idebilleder til logo og hvad ved jeg. Jeg synes du skal tjekke Milanote ud. Du kan bruge det helt gratis, og hvis du får brug for mere plads, kan dette tilkøbes til rimelige priser. Ubegrænset plads får du til cirka 65 kroner om måneden. https://milanote.com Indlægget Milanote – organiser dine ideer blev først udgivet på Nettips.dk.

Source: https://nettips.dk/milanote-organiser-dine-ideer/
Besvar