Speakerphones fra jabra

Nyheder fra IT verdenen
Besvar
nyheder
Indlæg: 6796
Tilmeldt: tirs sep 22, 2020 3:13 pm

Speakerphones fra jabra

Indlæg af nyheder »

BilledeFor os, som driver selvstændig virksomhed er det en rigtig god ide at have styr på telefonopkald. Her på mit skrivebord står et headset, som jeg kryber i, når min Pixel 6A ringer. Jeg driver nemlig firma sammen med 3 andre små virksomheder i et stort kontor i Svendborg Midtby. Derfor kan det være ret praktisk at man kan “lukke de andre ude”, når man fører en telefonsamtale. Men nu sker det jo også at man i andre virksomheder holder et telefonmøde, hvor flere ansatte deltager i samme telefonmøde. Det kunne typisk finde sted i et kontor, hvor deltagerne sidder omkring et bord og snakker med en eller flere andre, som sidder et helt andet sted. Her kan det være en stor fordel med en speakerphone, som indeholder både mikrofon og højttaler. Telefonmøder kan være en pestilens Jabra, der er førende inden for personlig lyd og kontorløsninger, er nu på markedet med deres nye speakerphone-serie. Den hedder Speak2. Serien indeholder 3 forskellige modeller, som har fået tallene 75, 55 og 40 sat til sig. Lyden i de små, flotte speakerhones skulle være ekstraordinær god og klar, hvilket betyder at samtaler foregår uden de store problemer. Det er nemlig ingen hemmelighed, at telefonmøder kan være en pestilens at komme igennem, hvis kvaliteten ikke er i orden. Den bedste model af de 3 nævnte er Jabra Speak2 75. Den har som den eneste speakerphone en specialdesignet indikator, der viser mikrofonkvaliteten. En 360-graders intuitiv lysring på speakphonen viser desuden tydeligt brugerne, hvor godt deres stemmer bliver opfanget af mikrofonerne, så de er sikre på en professionel lyd, uanset hvor de arbejder fra. Jabra Speak2 75 har også en avanceret full-range 65 mm højtaler, der tilbyder en kraftfuld lydoplevelse, som i sidste ende resulterer i mere effektive og produktive møder. Man connecter de nye speakerphones med USb eller Bluetooth. Og batterilevetiden er op til 32 timer. Prisen for de 3 modeller, som lander på det danske marked i slutningen af marts 2023, lyder som følger:
  • Speak2 75 DKK 2.522
  • Speak2 55 DKK 1.257
  • Speak2 40 DKK 1.109
www.jabra.dk/speak2 Indlægget Speakerphones fra jabra blev først udgivet på Nettips.dk.

Source: https://nettips.dk/speakerphones-fra-jabra/
Besvar