Megacenter.dk

Computersnak, hardware, software, programmering, SEO
Dato og tid er tirs nov 20, 2018 2:22 pm

Alle tider er UTC

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked

Hej,

Jeg har for nylig opdaget at der er virus på min bærbar computer. Jeg kørte et anti virus program spyfighter og efter jeg havde renset de vira den fandt bad den mig om at genstarte min pc. Det gjorde jeg men nu sker der det, at når jeg logger på så logger computeren automatisk af igen efter 2 sekunder. Er der nogen der ved hvad problemet er og hvad skal jeg gøre? Er bange for at have mistet alle mine filer på computeren :-(

Titel:
Administrator
Administrator

Geografisk sted: København
Spyfighter er ikke et antivirusprogram men derimod et program til at fjerne spyware og adware.

Hvis du har virus skal du bruge et antivirusprogram. F.eks.
AVG http://free.grisoft.com/

Titel:

Jeg mente Virusfigther. Jeg forsøgte først med AVG men den kunne jeg ikke få til at køre grundet en fejl.
Men sagen er nu den, at jeg har forsøgt at reparere Windows XP men når jeg kører CD'en beder den mig om et administrator kodeord, hvilket jeg ikke har. Da jeg købte bærbaren var windows home ed. i forvejen installeret. Kan det være at det er fordi jeg prøver med en windows xp professionel CD? Ved nogen hvordan jeg kommer videre uden at skulle skrive et kodeord. Jeg aner nemlig ikke hvad det er.

Titel:
Administrator
Administrator

Geografisk sted: København
Ja det kan det godt. Man skal reparere med den samme type XP installation.

Du kan godt bruge din XP Pro Cd, men så skal du installere oveni det eksisterende windowsbibliotek eller et andet sted på harddisken. På den måde bliver dine filer ikke slettet (medmindre de er gjort private). Dine programmer skal du dog installere igen.

Det bedste vil efter min mening være at reparere med den cd der fulgte med computeren.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC