Nørgaard: Apple er centrum i farlig måde at regulere på, der kun kan føre til dårlige ting - og jeg har endda prøvet det

Nyheder fra IT verdenen
Besvar
nyheder
Indlæg: 20388
Tilmeldt: tirs sep 22, 2020 3:13 pm

Nørgaard: Apple er centrum i farlig måde at regulere på, der kun kan føre til dårlige ting - og jeg har endda prøvet det

Indlæg af nyheder »

Klumme: Apple har et godt eksempel på, hvordan man kan gøre innovation til juridisk gætværk og kun muligt for de allerrigeste. Det leder til noget, som vi ikke ønsker.

Source: https://www.computerworld.dk/art/296067 ... mpaign=RSS
Besvar