Efter kåring som Årets CIO 2026: "Det er en vanvittig tid for CIO'er. Hvis ikke vi gentænker vores rolle, bliver vi hægt

Nyheder fra IT verdenen
Besvar
nyheder
Indlæg: 20278
Tilmeldt: tirs sep 22, 2020 3:13 pm

Efter kåring som Årets CIO 2026: "Det er en vanvittig tid for CIO'er. Hvis ikke vi gentænker vores rolle, bliver vi hægt

Indlæg af nyheder »

Årets CIO: "Det er en vanvittig tid for CIO'er. Hvis ikke vi gentænker vores rolle, bliver vi hægtet af," advarede Lundbecks CIO, Claus Thomsen, efter, at han i aftes blev kåret til Danmarks bedste CIO, Årets CIO 2026.

Source: https://www.computerworld.dk/art/295811 ... mpaign=RSS
Besvar