Dansk topchef har bygget sin egen bestyrelse med fem AI-agenter: "Det er bestyrelseserfaring på steroider"

Nyheder fra IT verdenen
Besvar
nyheder
Indlæg: 20278
Tilmeldt: tirs sep 22, 2020 3:13 pm

Dansk topchef har bygget sin egen bestyrelse med fem AI-agenter: "Det er bestyrelseserfaring på steroider"

Indlæg af nyheder »

Bo Martinsen, ejer og CEO i Norriq, har bygget fem AI-agenter, der fungerer som hans bestyrelse. De har adgang til samtlige data i virksomheden, og han har bevidst bedt dem om at være ubehagelige over for ham. "Det er som en bestyrelse på steroider," siger han.

Source: https://www.computerworld.dk/art/295656 ... mpaign=RSS
Besvar