Bo Martinsen, ejer og CEO i Norriq, har bygget fem AI-agenter, der fungerer som hans bestyrelse. De har adgang til samtlige data i virksomheden, og han har bevidst bedt dem om at være ubehagelige over for ham. "Det er som en bestyrelse på steroider," siger han.
Source: https://www.computerworld.dk/art/295656 ... mpaign=RSS