Universal oplader til stikkontakten

Nyheder fra IT verdenen
Besvar
nyheder

Universal oplader til stikkontakten

Indlæg af nyheder »

BilledeMon ikke de fleste har prøvet at stå på et hotelværelse i udlandet og stirre intenst på en stikkontakt, mens ens mobiloplader nægter at samarbejde, som om den lige har fået principper? Man trykker, vender, drejer og overvejer kort, om man kan forhandle sig til strøm på gebrokkent engelsk. Den situation kender brand director hos Sandberg A/S, Anders Partida Petersen, alt for godt: – Jeg rejser virkelig meget og ender ofte i lande, hvor min oplader ikke passer. Det kan være lidt kritisk, når både computer og mobiltelefon forventer at blive fodret. Derfor sender Sandberg nu en universel løsning på banen: en oplader med et udvalg af adaptere, så du kan få strøm i mere end 90% af verdens lande. Altså: langt de fleste steder, hvor du kan nå at bestille en kaffe, inden batteriet dør. Opladeren har to USB‑C-porte, så du kan lade mobilen, den bærbare, tabletten, smartwatch’et og alt det andet, vi tilsyneladende ikke kan leve uden. Den leverer op til 65W, så det går rimelig tjept – ingen grund til at planlægge opladning som en heldagsudflugt. Ro i maven Sandberg udnytter GaN III-teknologi, der gør det muligt at lave en højtydende oplader, som fylder og vejer mindre end normalt. Praktisk, når håndbagagen i forvejen består af pas, høretelefoner, snacks og den der “jeg pakker let”-optimisme. Opladeren er gennemtestet af et dansk laboratorium, sikret mod overbelastning og indkapslet i brandsikkert materiale. Og som alle andre Sandberg-produkter er den dækket af 5 års garanti – fordi ro i maven også bør kunne oplades. Der følger desuden en handy stofpose med til adapterne, så de ikke ender i bunden af tasken og leger gemmeleg med dine nøgler. Den nye oplader er på vej på markedet netop nu. Nærmeste forhandler kan findes på www.sandberg.world. Prisen er 249 danske kroner. Indlægget Universal oplader til stikkontakten blev først udgivet på Nettips.dk.

Source: https://nettips.dk/universal-oplader-til-stikkontakten/
Besvar