Nørgaard: Jeg forudsiger, at virksomheder snart kommer til at betale mere for at bruge AI, end de betaler for alle andre

Nyheder fra IT verdenen
Besvar
nyheder
Indlæg: 20278
Tilmeldt: tirs sep 22, 2020 3:13 pm

Nørgaard: Jeg forudsiger, at virksomheder snart kommer til at betale mere for at bruge AI, end de betaler for alle andre

Indlæg af nyheder »

Klumme: Vi har hidtil lært at leve med at betale 179 kroner om måneden for AI. Det kommer til at stige mange gange inden længe. Virksomhederne kommer nok til at betale mere for at bruge AI, end de betaler for alle andre licenser i dag (jeg overdriver, men det er jo også sjovt).

Source: https://www.computerworld.dk/art/295809 ... mpaign=RSS
Besvar