AI hos Sandberg

Nyheder fra IT verdenen
Besvar
nyheder

AI hos Sandberg

Indlæg af nyheder »

BilledeSandberg har på hjemmesiden www.sandberg.world indført en ny AI-assistent, som skal gøre det lettere for forbrugerne at finde det rigtige produkt. Assistenten er trænet i hele Sandbergs sortiment og de tilhørende services. Den kan også hjælpe, hvis man ikke lige ved, hvad det egentlig er man leder efter. For eksempel: – Jeg vil gerne kunne høre musikken fra min mobil i bilradioen. Hvad gør jeg?
– Hjælp! Min computer mangler et stik til netværk.
– Hvordan oplader jeg min iPhone 14 trådløst?
– Min monitor har et D-formet stik med en masse små pinde i. Hvordan kan jeg tilslutte den til min laptop, som har HDMI?
– Hvordan optager jeg skærmbilledet når jeg spiller på PlayStation, så jeg bagefter kan dele gamet på min Instagram profil? Erling Hoff Petersen, direktør i Sandberg A/S, fortæller: – Vi har kombineret en indgående viden om alle vores produkter med det brugerinterface, som AI stiller til rådighed. Man kan sige at det er 100% i Sandbergs ånd at gøre teknisk komplicerede problemstillinger og løsninger direkte tilgængelige for enhver, som nu kan tilgå hele vidensdatabasen uanset brugerniveau. AI assistenten kan anvendes på alle sprog og markeder i Sandbergs dækningsområde, og findes i nederste højre hjørne af hjemmesiden. Indlægget AI hos Sandberg blev først udgivet på Nettips.dk.

Source: https://nettips.dk/ai-hos-sandberg/
Besvar