Nørgaard: Apple er centrum i farlig måde at regulere på, der kun kan føre til dårlige ting - og jeg har endda prøvet det
: fre jun 26, 2026 12:30 pm
Klumme: Apple har et godt eksempel på, hvordan man kan gøre innovation til juridisk gætværk og kun muligt for de allerrigeste. Det leder til noget, som vi ikke ønsker.
Source: https://www.computerworld.dk/art/296067 ... mpaign=RSS
Source: https://www.computerworld.dk/art/296067 ... mpaign=RSS