Side 1 af 1

Nørgaard: Apple er centrum i farlig måde at regulere på, der kun kan føre til dårlige ting - og jeg har endda prøvet det

: fre jun 26, 2026 12:30 pm
af nyheder
Klumme: Apple har et godt eksempel på, hvordan man kan gøre innovation til juridisk gætværk og kun muligt for de allerrigeste. Det leder til noget, som vi ikke ønsker.

Source: https://www.computerworld.dk/art/296067 ... mpaign=RSS