Side 1 af 1

Nørgaard: Jeg forudsiger, at virksomheder snart kommer til at betale mere for at bruge AI, end de betaler for alle andre

: fre jun 05, 2026 12:30 pm
af nyheder
Klumme: Vi har hidtil lært at leve med at betale 179 kroner om måneden for AI. Det kommer til at stige mange gange inden længe. Virksomhederne kommer nok til at betale mere for at bruge AI, end de betaler for alle andre licenser i dag (jeg overdriver, men det er jo også sjovt).

Source: https://www.computerworld.dk/art/295809 ... mpaign=RSS